Tags

, , , , , , ,

Hi ladiess !

Jullie kennen ze vast allemaal wel, de bodysplashes van Victoria’s Secret. Sinds een tijdje zijn ze te koop bij de Etos in Nederland. Van de week nam ik weer een kijkje en nam ik een nieuwe mee naar huis.

image

Ik nam de geur coconut passion mee, ik heb heel lang staan twijfelen maar deze vond ik uiteindelijk echt de lekkerste. Ze waren in de aanbieding voor maar 9 euro, ik geloof dat ze normaal iets van 13 euro kosten.

De geur ruikt naar kokos, maar ook naar vanille. Echt een hele lekkere zachte, zoete geur. Ik vind dat de body splashes nog best lang blijven hangen de gedurende dag. Niet zo erg als een parfum of eau de toilette, maar ze zijn wel aanweziger dan een bodylotion. En het is gelukkig ook niet zo’n bodysplash die je na 2 uurtjes al niet meer ruikt haha.

Hebben jullie al een bodysplash van VS in je bezit ?

