Tags

, , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik heb een nieuwe liefde erbij, namelijk de lippenstift fleshpot van mac. Het is voor mij echt de perfecte nude kleur ! Lees verder als je foto’s wil zien.

image

Toen ik van de week in Rotterdam was met een vriendin gingen we natuurlijk weer even kijken bij de douglas, voor de mac lippenstiften. Ik wilde eigenlijk voor myth gaan, maar toen ik hem op mijn hand testte vond ik hem toch niet zo mooi meer. Uiteindelijk ging ik voor fleshpot, een supermooie nude kleur.

image

Dit is hem met flits. De kleuren van mijn camera op mijn telefoon laten hem wel wat flets lijken.

image

En dit is hem zonder flits.

Na een paar uurtjes begint hij wat droger te worden, dus als je droge lippen hebt zie je dat wel een beetje als je hem op doet. Deze lippenstift kostte 19 euro.

Hoeveel en welke lippenstiften heb jij al van mac ?

