Tags

, , , , ,

Hi allemaal !

Het is even stil geweest op mijn blog, maar ik ga proberen weer wat meer artikelen te schrijven. Ik ben vorige maand aan een nieuwe opleiding begonnen en loop 16 uur per week stage, lekker druk dus ! Ook ben ik deze maand 18 geworden, kijk mee 🙂

image

image

Sefies maken in de auto haha, avondje stappen in Rotterdam !

image

Partytimeee ! 14 September werd ik 18 jaar, en dat weekend gaf ik ook een feest(je).

image

Met m’n nicht, op m’n verjaardag ❤

image

Ik loop stage als kok in een restaurant, en in haalde tijdens het schoonmaken van de snijmachine bijna heel m’n vingertop eraf, auww.. ’s avonds laat nog naar de huisartsenpost en ik zit nu al een week in het verband, haha.

image

Goodmorninggg ! ❤ Starbucks ijskoffie

image

Ik ben begonnen met rijles ! Leuk autootje he, deze bmw 🙂 mijn eerste rijles heb ik als kadootje gehad voor m’n verjaardag.

image

Langs de Subway toen we in Rotterdam waren.

image

Leuke kaart gekregen, haha !

image

Ik ben laatste tijd echt weer verslaafd aan die ijskoffie en frappuchino van Starbucks, die je bij de Appie kan halen.
Verder heb ik nog wat verjaardagen gehad deze maand, het lijkt wel of iedereen in September jarig is ?! Ik ben begonnen aan de koksopleiding en loop stage, en daarnaast ben ik ook bezig met rijlessen en m’n theorie leren. Ik heb het lekker druk dus hihi.

X Isabella

