Tags

, , , , , ,

Hi allemaal ! Vandaag laat ik jullie deel 2 zien van mijn “Blanes diary”. Een van m’n vriendinnen die mee was was jarig, en we hebben Blanes en de winkeltjes een beetje verkend. Kijk mee !

image

Woensdag was een rustig dagje, zoals je in deel 1 al had kunnen lezen. Maar om 00:00 uur was onze vriendin Anouk jarig, ze werd 18 ! En je 18e verjaardag moet je natuurlijk even goed vieren, dus om precies twaalf uur ’s nachts gingen we shotten en daarna uit. Ook hadden we vlaggetjes aan het balkon gehangen haha. De foto hierboven is gemaakt voordat we uitgingen.

image

Kijk hoe goor die vloer was haha ! (En alle mensen trouwens ook, kuch). Dit was in de Arena, als je het mij vraagt de leukste club/discotheek in Blanes ! Rond een uur of half 4 ’s nachts begon daar de schuimparty, maar daarvoor draaiden er ook gewoon leuke dj’s. Ik had trouwens van die facebook stempels meegenomen met like en dislike erop, en samen met een vriendin hebben we iedereen onder zittem stempelen haha. Bij de jongens werden de shirts massaal uitgetrokken toen ze ons met die stempels zagen, hahaha..

image

SCHUIMMM !

image

Selfies maken met dronken mensen die op straat in slaap zijn gevallen, zo doen we dat !

image

Een paar van de 100 stempels die ik zelf ook had gekregen, haha.

Op donderdag zijn we naar Barcelona gegaan, maar daar maak ik nog een apart artikel van. Daarom laat ik je nu even foto’s van vrijdag zien 🙂

image

Kiwi slushpuppy bij het zwembad !

image

Daarna lekker een middagje bij het zwembad gelegen en wezen zwemmen, en in de jacuzzi geweest op het dakterras.

image

Met vriendinnetje Laura op ons balkon.

image

Dinniesss

image

‘S avonds lekker pizza gegeten bij een Italiaans restaurant waar hele lieve mensen werkten.

image

Na het eten gingen een paar vriendinnen naar een feest in een andere stad, maar ik ging samen met een andere vriendin gezellig wat rondlopen door Blanes en daarna nog even uit.

image

image

‘S avonds langs de boulevard lopen. Helaas is het niet goed te zien op de foto’s, maar het was heel leuk om te zien zo met al die lichtjes !

image

Dit was een lang verhaal haha, maar ik kreeg een discussie met een jongen die als portier werkte, en als excuses gaf hij me een roos ! Hihi, ik heb toch altijd gelijk 🙂

Morgen zet ik mijn diary van Barcelona online, stay tuned !

X Isabella

