Tags

, , , , , , , ,

Hi allemaal ! Gistermiddag ben ik weer thuis gekomen van 8 daagjes Blanes ! Ik wilde er een artikel over maken maar besloot hem toch maar op te splitsen, omdat die anders zo lang werd hihi. Dus bij deze, deel 1 van mijn vakantie in Blanes !

Op maandagmiddag vertokken we met de bus vanaf Capelsebrug in Rotterdam, we zagen echt op tegen de busreis maar gelukkig hadden we hele goede plekken gekregen ! Beneden en helemaal achterin, dat betekende stoel achterover, naast het stopcontact en je hoefde niet door de hele bus te lopen als je naar de wc moest haha..
Onderweg zijn we nog een paar keer gestopt, onder andere in Luxemburg. Na 18 uur reiden kwamen we dan eindelijk aan en werden we opgehaald en naar de camping gebracht door iemand van X travel. Ik moet je eerlijk zeggen, de eerste dag was verschrikkelijk.. we konden pas om 14 uur inchecken, terwijl we al 8 uur ’s ochtends aankwamen.. gelukkig konden we onze koffers ergens dumpen en toen zijn we maar aan het zwembad gaan liggen.

In de ochtend was het zonnetje nog niet te zien, maar een paar uurtjes later was het toch echt 42 (!!!) graden, pff..

Uitzicht vanaf mijn slaapkamertje in ons appartement.

‘S avonds waren we best moe, dus we hebben lekker simpel een patatje gegeten bij één van de zwembaden daarzo.

Uno, dos, très, TEQUILAAA

Via X travel kon je zelf een pakket samenstellen met dingen die je wilde gaan doen, en de eerste avond kozen wij ervoor om mee te doen met de kickoff. Samen met 2 reisleiders en een hele grote groep andere xtravelers ga je alle leukste clubs in Blanes langs, inclusief welkomstdrankjes 🙂 ohja, en zonder entree te betalen !

Club Sala Vega. Heel mooi van binnen en een hele leuke sfeer, maar enorm duur haha !

Die ochtend daarna hadden we broodjes gehaald en gezellig met z’n allen ontbeten, van drank krijg je honger haha !

Verder was het een vrij rustig dagje en zijn we wat boodschappen wezen halen. En kijk wat daar gewoon in de supermarkten ligt, ahh lekker hihi !

Morgen zet ik deel 2 online, enjoy !