Hi allemaal !

Ik ben sinds gister weer thuis na 2 weken in Frankrijk op vakantie te zijn geweest. Het is dus even wat stiller op mijn blog, ook omdat ik volgende week alweer naar mijn volgende vakantiebestemming vertrek; namelijk naar Blanes met vriendinnen !

image

Ik ben 2 weken naar Sequoia Parc geweest, een camping/vakantiepark in Zuid-Frankrijk. Ik heb het echt enorm naar m’n zin gehad en vind het stiekem best jammer dat ik nu weer thuis ben. Ik vind dat altijd zo raar, je hebt daar op vakantie als het ware een leven opgebouwd en een band gekregen met alle mensen die je daar hebt leren kennen, en dan zit je opeens weer thuis.. Deze vakantie was wel een van de leukste vakanties die ik ooit heb meegemaakt, en ik heb nu al zin im Blanes !

image

Ook de cocktails elke avond mis ik al, haha.

Wat zijn jullie vakantieplannen ?

X Isabella

