Tags

, , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik was helemaal vergeten om een My month in pictures te plaatsen van Juni, vandaar dat die evem wat later is. De maand Juni bestond voor mij vooral uit leren, maar ik heb ook leuke dingen meegemaakt !

image

Ik had een feest bij een vriendin, daarover hebben jullie al een blogpost kunnen lezen.

image

Logeerhondje Malinka ! Ze is van de vader van mijn zusje en ze logeert regelmatig bij ons. Ze was een zwerfhond in Polen, maar nu is ze lekker bij ons

image

^ voor o.a controles en ik moest een verklaring aanvragen voor de tentamens, wat een gedoe zeg.. voor mensen met diabetes gelden andere regels tijdens tentamens en examens. Zo krijgen wij meer tijd en mogen we (onder begeleiding) naar de wc.

image

Mama had biologische chocola meegenomen voor me uit de landwinkel, superlekker !

image

Avondje voetbal kijken bij vrienden, inclusief hapjes en bbq !

image

Zo zagen de meeste van mijn dagen eruit, haha.. als je toch zoveel moet leren doe het dan goed, in het zonnetje ! Ik haat binnen zitten met mooi weer.

image

Deze HUGE spin zat bij ons in het portiek, en ik moest er wel langs om ons huis in te kunnen. Aaah šŸ˜¦ op de foto lijkt die kleiner, maar ik heb nog nooit zo’n enorme spin gezien.

image

Selfie, smileee !

image

Milka heeft een nieuwe smaak, yummie ! Nu komen er trouwens veel food foto’s aan zie ik net..

image

Healthy water met limoen !

image

Healthy breakfast + sinaasappelsap. Ik ben afgelopen maand 3 kilo afgevallen, ik ga over 2 weken op vakantie dus ik ga in die tijd nog proberen om er iets af te krijgen.

image

Ook liep ik afgelopen maand een allergische reactie op bij de ortho, waardoor ik een week lang op alleen maar vloeibaar voedsel kon leven.

image

Het is me gelukt om 3 weken achter elkaar mijn haar niet te stijlen, applaus voor mezelf haha. Ik merk echt dat het alweer dikker begint te worden.

Wat hebben jullie voor dingen meegemaakt afgelopen maand ?

X Isabella

