Tags

, , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik ben echt verliefd op de witte nagels trend. Ik heb laatst zelf ook eindelijk een goed wit lakje gekocht en ik loop nu alweer een paar dagen rond met witte stiletto nagels. Ik vind ze zo ontzettend mooi hihi 😀

.

De bovenstaande foto komt van Weheartit.

Dit zijn mijn nagels:

nails2 nails1

 

Ik heb gelnagels, helaas ben ik niet gezegend met mooie, lange nagels van mezelf 😦
Het lakje dat ik heb gebruikt is van het merk “Paris”. Dit merk is zo’n merk dat je op allerlei markten en in winkels zoals de Big Bazaar kan kopen. Hij kostte iets van €1 of €2, bijna niks dus 🙂
De dekking is trouwens echt goed ! Hij dekt in twee dunne laagjes, normaal heb je bij witte nagellak wel een aantal laagjes nodig voordat ze echt goed dekken. Het duurde trouwens wel iets langer voordat de lak opdroogde.

Hier nog een paar foto’s van prachtige witte nagels:

White nails | via Tumblr

SHE DROP IT TO THE FLOOR ♡

Style | via Tumblr

Diamonds

Wat vinden jullie van de witte nagels trend ? Ik vind ze een echte eyecatcher, en erg classy staan ❤

X Isabella

