Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Vandaag heb ik weer een FOTD voor jullie. Ik ging een middagje winkelen en had zin om wat meer aan mijn make-up te doen, dus het leek me leuk om er ook gelijk een artikel over te maken. Ik ging voor lichte smokey eyes en nude lippen.

fo3

Op de bovenstaande foto zie je mijn look full-face.

fotd6

#bringtheduckfaceback nee grapje hahaha. Op deze foto kon je wel goed mijn ooglook zien, dus ik doe hem er toch even bij haha.

fotd4

In het midden van mijn ooglid heb ik een nude kleurtje aangebracht die ik heb gemengd met zwart, toen werd het een zilver/lichtgrijs kleurtje. In mijn buitenste ooghoeken heb ik een zwart kleurtje aangebracht, en die wat uitgeblend naar het midden toe. Ik gebruik hiervoor een hele fijne kwast van de HEMA ! Verder draag ik nog de Essence foundation (klik!). De mascara die ik op heb is mijn geliefde Miss Sporty mascara, en mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met een HEMA potloodje.

fotd3

Op mijn lippen draag ik mijn favo lippenstift van Essence (klik!) en daarover nog een klein laagje nivea créme.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien !

X Isabella

