Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik had vandaag weer eens zin om eyeliner te dragen, ik heb het al een tijdje niet meer op gehad omdat ik er gewoon geen zin meer in had. Ik ga af en toe echt door een soort fases heen met make-up, hebben jullie dat ook ? Dat je bijvoorbeeld opeens een paar maanden lang alleen maar felle lippenstift draagt. Maar goed, vandaag had ik zin in een grote winged eyeliner en heb ik mijn cheekbones wat geshaped. Kijk verder als je benieuwd bent naar de look en gebruikte producten !

motd3

Op de foto die hierboven staat zie je mijn eyeliner goed, ik heb geprobeerd om een soort cateye te maken, maar met mijn grote, ronde oogvorm is dat nog best lastig. Ook de contouren die ik geshaped heb zie je hier goed.

motd2

Pop those cheekbones ! Ugh, ik haat mijn neus trouwens haha.

motd4

Full-face foto.

motd5

Close-up van mijn oogmake-up en wenkbrauwen.

Lijst met producten die ik heb gebruikt:

Gezicht:
-Essence all about matte foundation *klik voor review*
Catrice sun matte bronzer in “medium”
-Etos blusher in 4080 004

Lippen:
-Coconut care lippenbalsem

Ogen en wenkbrauwen:
-Catrice liquid eyeliner (Budget aanrader ! Hij blijft echt muurvast zitten en kost nog geen €4)
-DA eyelinerpen (ik teken eerst met eyeliner pen de vorm/wing die ik wil hebben, en vervolgens kleur ik deze in met een liquid eyeliner)
-Miss Sporty Lash Millionaire mascara
-HEMA wenkbrauwpotlood
-Catrice wenkbrauwgel

Dit was de look ! Ik begint het shapen steeds leuker te vinden hihi, ik ben er echt veel mee aan het oefenen en uitproberen laatste tijd.

motd3

X Isabella

