Tags

, , , , , ,

Hij allemaal !

Het is vandaag alweer 1 juni, dus dat betekent een nieuwe my month in pictures. Juni alweer, wat gaat dat snel he. Nog maar iets meer dan een maand en dan heb ik al zomervakantie, can’t wait ! Ik heb deze maand veel leuke dingen gedaan, dus kijk mee.

image

Met mijn vriendinnetjes op het feest Mommy I made it, in een strandtent. Het was echt een hele leuke avond ❤

image

We hebben deze maand veel dagen met ontzettend lekker weer gehad, en die heb ik natuurlijk goed benut hihi. Hier gingen we gourmetten met familie, en zaten we heerlijk in de tuin.

image

Helaas had ik ook weer toetsweken op school, de PTA-weken. Wij hebben het hele jaar door drie weken lang toetsweek (en daarbij gewoon ons normale lesrooster, pff..) en drie weken lang “gewoon” les, zonder toetsen. Maar ik heb lekker op het balkon kunnen leren, en ik ben al aardig verkleurd !

image

Selfieeee, onderweg naar Rotterdam voor de opendag van de Nederlandse Beautyschool. Ik ben nu 100% zeker dat ik naar deze school wil als ik klaar ben met de school waar ik nu op zit.

image

Ik was samen met een vriendin naar de film geweest, maar helaas moesten we lang op de bus wachten. Dan maar de zak popcorn openmaken die we nog over hadden, haha. We zijn trouwens naar Bad neighbours geweest, ontzettend leuke film met leuke humor.

image

Lunchen bij de Chez André in Brielle, samen met vriendinnetje Laura. Ik had een (warm) waldkorn broodje met geitenkaas, honing, walnoten en flink wat sla. Het was superlekker !

image

En daarna namen we nog ijskoffie. Ik had de smaak “witte chocola”.

image

We kregen een logeerhondje ! Deze is van familie, en wij passen wel vaker op haar. Het is een zwerfhond geweest uit Polen, die zij hebben geadopteerd.

image

Sorry, maar ik kon het niet laten om hier een foto van te maken. Dit is een juwelenopberger, het laatje kan open en daar kunnen je oorbellen etc. in, zo cute ! Op deze dag ging ik een middagje shoppen met een vriendin.

image

Deze koekjes kocht ik ook tijdens die middag shoppen, en kijk dan ! Er zit een soort gesmolten chocola aan de binnenkant.

image

Ik verbrandde mijn nek aan de stijltang, auchhh ! Nu, een paar dagen later, is brandwond nog veel erger geworden. Ben ik de enige die deze stomme ongelukken altijd heeft, haha ?

image

Maccen !

image

Gisteravond (zaterdagavond dus) ben ik uit gegaan met een vriendin. Dit was in club BED. Ik heb echt een hele leuke avond gehad ! Ik lag half 5 pas in bed, en terwijl ik dit typ lig ik nog steeds lekker brak in bed haha.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag, of bijzondere dingen meegemaakt ?

X Isabella

