Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Wij houden allemaal van beauty, maar de meeste van ons zijn natuurlijk ook maar arme studentjes, en daarom willen we alles graag zo goedkoop mogelijk. Vandaag laat ik aan jullie zien wat mijn favoriete budget producten zijn.

fb1

Hierboven zie je mijn all time favourites. 

fb2

 

Als je op zoek bent naar een goede mascara die volume en lengte geeft, dan zijn deze twee echt aan te raden ! Ze zijn van Miss Sporty en kosten €4,-
Ik heb deze mascara’s echt al meerdere keren gekocht en helemaal opgemaakt. Als je benieuwd bent naar de review, *klik* hier.

fb3

 

Dan de poeder van Catrice ! Als je op zoek bent naar een poeder die je een mooi sunkissed huidje geeft, zonder die irritante glitters erin zoals een bronzer altijd heeft, dan moet je deze hebben. Hij gaat het glimmen ook gelijk tegen, en blijft de hele dag goed zitten. Het is niet zo’n poeder die dan vlekken geeft als je eventjes op je kussen gaat liggen. Hij kost (geloof ik) €3,50. Ook deze heb ik al meerdere keren gekocht en opgemaakt, zoals je kunt zien haha.

fb5

 

Het bekende wenkbrauwpotloodje van de Hema. Ik heb geloof ik al vijf van deze wenkbrauwpotloodjes helemaal opgemaakt, ik vind ze zo fijn ! Hij blijft ook echt goed zitten, en ze hebben verschillende tinten kleuren. Kost zo’n €2.

fb4

 

En dan deze eyeliners ! De bovenste is een eyelinerpen van Essence, kost €2,75, en hij blijft goed zitten ! Aan het einde van de middag moet je hem mischien een keertje bijwerken, maar voor de prijs doet hij zijn werk goed. Die daaronder is een matte liquid eyeliner van Catrice. Deze blijft zeker de hele dag zitten, en droogt mat op, wat een mooi effect geeft. Kost ook zo’n €3.

Dit waren mijn favoriete budget make-upproducten ! Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben, en als jullie nog aanraders hebben, let me know !

X Isabella

 

