Tags

, , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik kijk vaak op tumblr of weheartit naar mooie foto’s, ik kan er echt uren op rond blijven surfen. Ook als ik outfit inspiratie nodig heb kijk ik vaak op één van deze sites. Vandaag leek het me leuk om wat mooie outfits met jullie te delen.

Op bovenstaande foto vind ik de outfits erg mooi, maar het is niet iets wat ik zelf aan zou trekken. Maar door deze foto wil ik nog grager zo’n midi-rok aanschaffen !

Classy ! Ook niet iets wat ik zelf aan zou doen, maar ik vind dit wel heel erg mooi staan, dus ik wilde hem toch even delen 🙂

Simpele outfit met opvallende sieraden ❤

Alles aan deze foto ! ❤

De midi-rok met sneakers eronder, love it.

De blouse-om-je-heupen-trend vind ik ook erg leuk !

Ik vind crop tops in combinatie met een high waisted broek erg leuk staan, zeker met zo’n chain ketting erbij.

So pretty ! Niet echt een outfit, maar de nagels, tattoos en sieraden zijn wel heel erg mooi.

Leather pants and fur. Alleen de schoenen zijn niet zo mijn ding.

ANNY ROSE | via Tumblr

Knee socks ❤

Mariannan | Costume

Furry truien ❤ Ik wil er zelf ook nog eentje.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien ! Waar haal jij je inspiratie vandaan ?

X Isabella

