Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

April, wat was je saai. Deze maand is nog niet helemaal afgelopen, maar voor morgen heb ik een plog op de planning staan, dus daar maak ik nog een apart artikel over. Ik heb deze maand (voor mijn doen) echt heel weinig gedaan, maar dat ga ik komende tijd even inhalen ! Kijk snel mee naar hoe mijn maand was, want ik heb natuurlijk wel een paar bijzondere dingen gedaan en koningsdag gevierd.

image

image

Mijn maand begon natuurlijk op de kermis, in mijn vorige mmip vertelde ik al over de 1 april traditie in brielle. Ik heb een hele leuke avond/nacht gehad !

image

Een paar dagen later mocht ik mijn haar laten verven en knippen bij kapsalon Chakri, sorry als je dit al gezien had in het artikel dat ik erover had gemaakt hihi. Ik ben er nog steeds erg blij mee, met mijn haarkleur 🙂

image

Ook ontving ik een pakketje met melts erin om te reviewen, van Majestic Nailcare. Zien ze er niet cute uit ?! Als je benieuwd bent, de review hiervan staat ook online !

image

Mijn oma nam een maxi haardonut voor me mee, ik vind het opzich nog best leuk staan. Normaal voel ik me altijd zo kaal ofzo als ik een knot draag, haha. Hebben jullie dit ook ?

image

Ik moest een avondje op mijn zusje passen en we besloten Harry Potter deel 7 part 2 te gaan kijken, deze had zij nog nooit gezien omdat ze nog iets te jong was voor zulke films. M’n zusje is net als mij helemaal fan van de Harry Potter films hihi. Bij de film aten we frikandelbroodjes, zo slecht, maar wel lekker !

image

Oh oh, weer zo ongezond ! M’n zusje ging een ijsje halen en nam voor mij een zilveren (!!) Magnum mee, met champagne erin. Jammer dat hij limited edition is, hihi.

image

image

Weer food foto’s ! Dit was met eerste paasdag, gezellig ontbijten met m’n zusje en moeder. Mijn moeder had stokbroodjes in de oven gedaan, daarop boursin gesmeerd, en daarop ham met wat kappertjes gedaan. Echt super lekker !

image

Na het ontbijt ging ik gezellig naar een vriendin toe, samen met 2 andere vriendinnetjes. Het was echt heel gezellig en we hebben weer leuk bijgekletst ❤

image

Car selfieee, onderweg naar de Action om even wat beautyproducten in te slaan.

image

Met mijn nichtje ! Haar broertje vierde zijn verjaardag, en we hebben heerlijk in de tuin gegeten daarzo. Helaas begon het aan het einde van de avond wel te regenen.

image

Gettin’ ready to parteeeeh !

image

Kingsday ! Ik heb even mijn hoofd doorgekrast haha, voor de rest vind ik deze foto echt leuk hihi.

image

Morgen heb ik een high tea met m’n vriendinnen waarmee ik naar Blanes ga van de zomer, ik had alvast frikandelbroodjes gemaakt.

Dit vond ik ook wel leuk om te vertellen, in April bereikte ik ruim 2000 bezoekers ! Het hoogste maandelijkse aantal tot nu toe hihi.
Verder heb ik nog wat geshopt en gechilld met vrienden en vriendinnen, maar daar heb ik geen foto’s van. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien 🙂

X Isabella

