Tags

, , , , , , , ,

Hi allemaal !

Gister kwam er een leuk pakketje (met roze panterprint tape eromheen, pluspunt!) binnen met de post. Hierin zaten tien majestic melts die ik voor jullie mag gaan reviewen ! Majestic melts zijn blokjes was met geurolie erin die je in een brandertje doet, en vervolgens je hele huis lekker laten ruiken.

sm1

Ik hou echt van geurkaarsen en van die geurstokjes, dus ik vond het echt leuk dat ik deze melts kreeg. Tijdens het typen van deze blogpost heb ik weer een paar van deze melts in een brandertje zitten, m’n kamer ruikt zo lekker nu hihi !

Majestic Nailcare is een salon gevestigd in Brielle, waar je o.a je nagels kunt laten doen, spraytannen, een cursus tot nagelstyliste kunt volgen, maar ook deze majestic melts kunt halen. De majestic melts zijn home made blokjes gemaakt van puur was, die ontzettend lekker ruiken. Ik mocht tien verschillende geuren uitzoeken om te reviewen, best veel !

Er zat ook een lijstje bij met welke waxjes welke geuren hebben, maar bij een paar kwam ik er niet helemaal uit welke het nou waren haha. Ik zal voor jullie even een paar van de waxjes beschrijven, in ieder geval van de waxjes waarvan ik weet welke geur het nou precies is.

Cherry amaretto – het roze hartje met de rode glitters, ook te zien op de eerste foto. Deze ruikt echt superlekker ! Kennen jullie dat superzoete drankje amaretto ? Daar ruikt deze inderdaad naar, met kersen erdoorheen.

Angel dupe van Thierry Mugler – ja, er zat zelfs een dupe van de geur Angel bij ! Deze ruikt vrijwel hetzelfde als de geur, alleen ietsje scherper of sterker vind ik. Het is een aparte geur, je moet er wel van houden.

Banoffee – het gele hartje is de geur banoffee. Ik had verwacht dat die echt naar zo’n banoffee taart zou ruiken haha, maar hij ruikt naar een tropische cocktail met banaan, caramel en toffee erin. Echt super lekker dus !

Chocolate cake – het bruine waxje is de geur chocolate cake. Kennen jullie die chocolade gezichtsmaskers van montage jeunesse ? Daar ruikt deze echt precies naar !

Ik heb gister de melts in de geuren sweet pastry en classic caramel (my favoritesss) samen in een brander gedaan. M’n hele kamer rook naar een kruising tussen de Jamin en een bakkerij ❤ Op de site staat dat de geur van de melts zo’n acht tot 10 uur blijft hangen, maar volgens mij ruik je ze wel langer. Ik heb ze gisteravond al aangestoken en toen ik vanmiddag thuis kwam uit school rook mijn hele kamer nog zo lekker. Pluspunt ! Wat ik wel jammer vind is dat ze vrij snel op gaan, maar ze zijn dan ook niet duur dus je kunt zo weer nieuwe bestellen.

sm4

Ze zaten echt schattig verpakt, ook leuk om als kadootje te geven dus.

sm2

Zo heb je een idee hoe groot ze ongeveer zijn.

sm3

Dit zijn ze allemaal.

Neem zeker even een kijkje op http://www.majesticnailcare.com/ , hier is ook de webshop te vinden waar je nog veel meer leuke dingetjes kunt bestellen, maar ook kunt zien wat voor behandelingen er zijn in de salon.

X Isabella

