Tags

, , , ,

Hi allemaal !

Ik ben echt zuinig op mijn haar, ik zou het ook nooit kort durven knippen. Er is ook maar één iemand die aan mijn haar mag zitten en dat is kapper Aziz.

image

Een tijdje geleden kreeg ik van Aziz van Chakri hairstylers de vraag of ik de tekst van zijn nieuwe website wilde schrijven. Tuurlijk wilde ik dat ! Ik had niet echt verwacht dat ik er iets voor zou terugkrijgen, maar hij bood me aan om mijn haar te verven en knippen voor niks. Zo leuk ! Ik wilde mijn haar al een tijdje verven en ook de puntjes moesten er nodig af.

Aziz runt samen met zijn broertje Samir Chari Hairstylers in Spijkenisse. Mocht je hier in de buurt wonen, dan raad ik je deze kapperszaak echt aan ! Het personeel is altijd vriendelijk, stelt je op je gemak en doet precies wat jij zelf wil. Kappers houden van knippen en willen er vaak nog wel iets teveel van afknippen, bij kapsalon Chakri gebeurt dit niet 🙂

Hier wat foto’s van mijn nieuwe haar:

image

image

Ik ben er echt heel blij mee !
Hier nog een foto van hoe het eerst was:

image

Wat kunnen meisjes toch lang lullen over hun haar he..

Maar goed, mocht je benieuwd zijn naar Chakri Hairstylers of de tekst die ik heb geschreven, neem dan een kijkje op http://www.chakrihairstylers.nl en like ze ook op facebook !

X Isabella

