Tags

, , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Het is alweer 1 april vandaag, wat gaat dat snel he ?! Op 1 april ben ik altijd lekker een dagje vrij. Ik zit in brielle op school en 1 april is daar een feestdag, heeft te maken met de geuzen die brielle binnen kwamen lang geleden. Maar goed, ik heb een leuke, drukke maand gehad, kijk mee !

image


Ik ben deze maand natuurlijk naar Amsterdam geweest met school, daar hebben jullie al een blogpost van kunnen lezen.

image

Mijn oom werd 50 en mijn tante had een surpriseparty georganiseerd voor hem, en ik maakte 60 mini frikandelbroodjes.

image

Nieuwe verslaving ! Kokos-ananassmoothie van de Lidl.

image

Ik had mijn eerste “klantje” voor gelnagels. Vriendin Elisa kwam langs en ik zette een laagje gel over haar eigen nagels.

image

Project L ! Echt een superleuke party in Rozenburg. Ik had via facebook een VIP arrangement gewonnen. Ik mocht 4 mensen gratis mee naar binnen nemen, kreeg 10 gratis drankmuntjes, kon gratis naar de wc en ik kreeg een fles champagne met vuurwerk erbij haha !

image

Op project L ! Artistic Raw draaide trouwens, ik vind die muziek echt onwijs leuk. Zeker een aanrader om die mixen eens op te zoeken op youtube.

image

Ik moest ook weer een dagje naar het Diabeter, de diabetes kliniek. Hier had ik ook een blogpost over geschreven.

image

Feestje op mijn werk ! Ik moest een avondje werken (ik werk in een restaurant) en ’s avonds laat was er een 80’s party waar ik nog even langs ging met wat collegaatjes.

image

Met mijn gezellige collegaatjes !

image

Nadat we naar het feestje op mijn werk waren geweest gingen we nog even een drankje doen in een café.

image

En daarna kregen we honger !  Ik sliep bij een vriendin en vlak bij haar huis zit een eettent die tot 4 uur ’s nachts open is. We besloten om half 3 ’s nachts nog even patat te halen. Zo slecht, maar wel lekker hihi.

image

Ik ga proberen mijn haar wat minder te stijlen, ik merk echt dat het dunner wordt. Dit is mijn haar als ik het net gewassen heb.

image

Snelle OOTD.

image

Eerste terrasje van het jaar !

image

Zaterdagavond ben ik naar strandtent Havana in rockanje gegaan. De feesten daar zijn echt zo leuk, de sfeer is heel leuk en er worden verschillende muziekstijlen gedraaid.. helaas heb ik verder geen foto’s gemaakt daarzo. Van tevoren gingen we bij een vriendin wat drinken en zij had dit schattige boter, kaas en eieren drankspelletje.

image

Gisteravond ben ik naar de kermis in brielle geweest, en daarna gingen we nog uit. We waren met een hele groep, en het was echt supergezellig ! Kermis en uitgaan is echt traditie hier in brielle in de nacht van 31 maart op 1 april. Die nacht gaan veel mensen ook kalken, dat houdt in dat je met kalk op ramen, winkels etc gaat kliederen. Het mag officieel niet, dus er loopt altijd veel politie rond.

image

Met vriendinnetje Marieke op de kermis.

X Isabella

