Tags

,

Hi allemaal,

ik werd door http://sophielotte.blogspot.nl genomineerd voor de Liebster Award, heel leuk hihi ! In deze post ga ik uitleggen wat deze award precies inhoudt, en ga ik de elf vragen beantwoorden !

De liebster award zou je eigenlijk moeten zien als een soort van TAG die rondgaat onder de wat kleinere bloggers met minder dan 200 volgers, om zo wat meer bekendheid te krijgen, en ook andere blogs te ontdekken. 
Bij deze award moet je elf vragen van degene die jou heeft getagd beantwoorden, zelf elf feiten over jezelf schrijven, zelf ook elf vragen bedenken, die de door jou elf getagde blogs weer moeten beantwoorden. Het leuke van deze award is dat mensen zich ook echt aan de regels houden en niet zelf uit het niets deze vragen gaan beantwoorden, waardoor het toch een beetje een eer is om genomineerd te worden.

De elf vragen van Sophie die ik moet beantwoorden:

  1. Waarom ben jij je blog gestart? Ik wilde eigenlijk al heel lang een eigen blog, maar deed het nooit omdat ik dacht dat ik toch geen bezoekers zou krijgen. Nadat ik een paar blogs op Girlscene had geschreven en journalist was geworden voor Glamourland, besloot ik het toch te doen.
  2. Wat is je ultieme zwakte? Hmm, ik weet niet echt hoe ik deze vraag moet opvatten haha. Ik denk chocola, ook als ik probeer te lijnen kan ik het niet laten om het af en toe toch te eten..
  3. Wat staat er nog op jouw Bucketlist? Te veel ! Een tongpiercing nemen, een 2e tattoo, mijn Havo-diploma halen, ik wil heel graag voor een paar maanden naar Engeland, New York bezoeken..
  4. Wie is jouw stijlicoon? Iggy Azalea, Demi Lovato en de Kardashians vind ik ook altijd heel leuk gekleed, vooral Kim en Khloé.
  5. Wat is je favoriete film? Harry Potter, sowieso ! Ook vind ik 13 going on 30 een heerlijke film, en Les Intouchables en The boy in the striped pyamas vond ik ook hele mooie films. Wel een beetje sad, maar zeker de moeite waard om te kijken.
  6. Je meest awkward moment? Over iemand roddelen en er vervolgens achter komen dat diegene achter je loopt.
  7. Wat doe jij om jezelf te motiveren? Daar herinnert mijn tattoo me elke dag aan; keep moving forward ! 
  8. Waar ben je momenteel verslaafd aan? De kokos-ananas smoothies van de Lidl, mijn nagels lakken en muziek.
  9. Welk persoon zou je op  dit moment willen ontmoeten? Het lijkt me zo leuk om youtube sterren zoals Samp Pepper en MazziMazz nog een keer te ontmoeten. En Iggy Azalea en Demi Lovato natuurlijk ook !
  10. Wat zou je tegen je vijf jaar jongere ik zeggen? Doe beter je best op school en geniet vooral veel van het leven. 
  11. Voel jij je meer thuis in de stad of de natuur, en waar? In de stad ! Ik ben opgegroeid in de stad, en ik woon nu in een klein dorpje. Ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben met mijn school en dan weer terug kan gaan naar de stad, om op mezelf te wonen.

Elf feiten over mijzelf:

1. Ik heb al negen jaar lang diabetes.

2. Ik lust (bijna) geen vlees. Behalve KFC en uit de frituur, haha.

3. Ik ben vroeger ambassadrice geweest voor Kids Chain For Diabetes. Om aandacht te krijgen voor diabetes en om geld op te halen liep ik marathons mee. Ik ben zelfs een keer mee geweest naar Griekenland om de marathon in Athene te lopen.

4. ik ben 1,73 lang.

5. Ik heb van mezelf heel veel krullen, maar dat weten de meeste niet omdat ik mijn haar elke dag steil.

6. Ik ben een echte chaoot; heb altijd haast, raak m’n spullen vaak kwijt..

7. Ik ben aan het oefenen met tatoeëren, over een paar jaar wil ik dat mischien als bijbaantje gaan doen.

8. Ik heb vroeger heel veel aan dansen gedaan. Op mijn vijfde begon ik aan buikdans, en ik heb ook op streetdance gezeten. Toen ik naar de middelbare school ging ben ik ermee gestopt.

9. Ik hou er echt niet van om ’s avonds thuis te zitten in het weekend, ik wil altijd uitgaan of naar feestjes !

10. Ik heb schoenmaat 42, helaas 😦

11. Ik ben verslaafd aan nagellak, ik heb zeker 70 flesjes. Oeps !

De elf vragen die ik heb bedacht, en jij moet beantwoorden als ik jou heb getagd:

1. waarom ben je je blog begonnen ?

2. wat zijn je hobby’s ?

3. wat wil je zeker nog een keer doen in je leven ?

4. wat zijn je favo winkels om beauty te shoppen ?

5. waar ben je ontzettend bang voor ?

6. wat is je favo muziek/artiesten ?

7. ga je liever uit ’s avonds of ben je meer een bankhanger ?

8. draag je nephaar/nepwimpers/nepnagels ?

9. als je door de tijd kon reizen, ging je dan liever naar het verleden of de toekomst ?

10. wat is je favo eten ?

11. als je nog maar 3 make-up producten mocht gebruiken de rest van je leven, welke zouden dat zijn ?

Bij deze tag ik:

1. Elisa

2. July

3. http://naturally4life.wordpress.com/

4. Jerka

5. Maxime

6. Kim

7. Kim

8. Maaike

9. Elise

10. Lotje

11. Svenja

 

 

