Tags

, , , , , , , ,

Hi babes !

Laatste tijd zie je ze steeds meer, de text-tops. De effen shirtjes met een logo of tekst erop. Ik ben in ieder geval al een tijdje fan ! Ik heb er zelf al een paar in mijn bezit, ze zijn makkelijk te combineren en dus handig als je even geen inspiratie hebt voor een leuke outfit. Ik heb weer eens met Polyvore zitten spelen en ik heb dit keer drie verschillende outfits gemaakt met de text-tops.

wpid-IMAG2945.jpgOp bovenstaande foto zie je mijn T-shirt met tekst erop, als je wil weten hoe ik die heb gecombineerd kan je dat hier vinden: https://isabellaeliane.wordpress.com/2014/03/08/outfit-of-the-day-tres-cool/

tt1

T-shirt: Givenchy broek: Topshop Schoenen: Nike Roshe Runs Ketting: Jean-Paul Gaultier

tt2

T-shirt: etsy.com Rok: Jades24.com Transparante clutch: Nasty Gal

tt3

Jasje: Viparo T-shirt: NewLook Broek: Jane Norman Hakken: ustrendy.com Horloge: Marc Jacobs

Dit waren ze ! De eerste en derde outfit zou ik zelf ook aantrekken, en hoewel ik de tweede echt superleuk vind weet ik niet of zo’n skaterskirt me gaat staan. Toch maar eens een keertje passen in de winkel ! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien 🙂

X Isabella

 

