Tags

, , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik vind het altijd zo leuk om mooie foto’s op weheartit te zoeken voor inspiratie, zo ook foto’s van mooie huizen/woonkamers/slaapkamers etc. Vandaag wilde ik even wat foto’s met jullie delen van huizen die ik zelf heel mooi ingericht vind. Als alles mee zit ga ik over 1,5 á 2 jaar ook op kamer of op mezelf, het lijkt me dan zo leuk om je eigen huisje in te richten. Maar goed, kijk mee !

Interiør Blogg – Villa Paprika

Bovenstaande huiskamer vind ik echt prachtig. Ik hou van grijstinten en ik ben echt fan van die hoekbank.

Statigram – Instagram webviewer

Statigram – Instagram webviewer

.

•JLO• Total Black

oooohmygod, hoe leuk is dit dekbed ?!

HEY CUTIE | via Tumblr

kristineam -

Ichangedmyuurl | via Tumblr

GLD | via Tumblr

Houses

Living room

beautiful

Home Sweet Home

Decor

Lovely

Perfect life 💕 | via Tumblr

-

Untitled | via Tumblr

itscaroo

🎀💕

Instagram

Dreams

Dit waren er best veel ! Zoals je ziet hou ik van wit- en grijstinten, veel kussens, kaarsjes en lampjes. Kan niet wachten totdat ik later mijn eigen huisje heb, hihi.

X Isabella

