Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal!

Als jullie mij al een tijdje volgen dan weet je mischien wel dat ik journalist ben voor Glamourland.tv. Twee keer per maand schrijf ik een artikel voor hun site, en deze artikelen wil ik graag ook altijd nog even met jullie delen ! Feel free to comment, vind ik leuk hihi. En mocht je benieuwd zijn wat ik tot nu toe heb geschreven voor Glamourland, dan kun je mijn Glamourlandprofiel bekijken via deze link:
http://www.glamourland.tv/author/isabella-holsteijn/

De lente begint alweer bijna, en bij het nieuwe seizoen horen ook weer nieuwe kleuren en trends. Hoog tijd dus om je wintergarderobe te vervangen door vrolijke zomerse gekleurde kleding, en om wat nieuwe make-up producten aan je collectie toe te voegen !

Qua fashion zijn pasteltinten echt een grote hit dit jaar. Je ziet het steeds meer in de winkel, en ook op de trendpresentatie van L’Oreal die vorige maand plaatsvond kwamen ze voorbij. Hoog tijd om wat leuke pastelkleurige fashion aan te schaffen dus ! Ook op je nagels mogen komend seizoen de pastelkleurtjes niet ontbreken. L’Oreal bracht onlangs ook een nieuwe nagellak collectie uit met allerlei pastelkleurtjes.

Ook mag je dit jaar op fashion gebied matchy matchy zijn. Denk aan patroontjes op je broek die hetzelfde patroontje hebben als dat er op je sweater staat. Ook erg hip dit jaar: matchende outfits met je vriend !

Op het gebied van make-up mogen wij Glamourlanders natuurlijk ook niet achterblijven met de trends. Dit seizoen mogen je lippen gezien worden ! In de winkels zie je steeds vaker knallende lipsticks liggen en ook op straat worden ze vaker gespot. Felle lippenstift is hot ! Breng eens een bezoekje aan de M.A.C counter (te vinden in de grotere Douglas fillialen) waar ze een grote keuze aan felle lippenstiftjes hebben.

Ook nepwimpers zijn een grote hit dit jaar ! Gelukkig maar, want wij Glamourlanders houden wel van een glamourous ooglook met een paar prachtige nepwimpers. Dus ga je een avondje stappen of heb je een party, vergeet geen nepwimpers op te plakken om je party-look af te maken. Katy Perry bracht onlangs ook haar eigen nepwimper collectie uit, die te koop is bij de Douglas en grotere Kruidvat fillialen.

