Tags

, , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Vandaag is het alweer 1 maart, en dat betekent dat ik weer een nieuwe my month in pictures heb voor jullie. Toen ik zo mijn foto’s aan het uitzoeken was voor dit artikel kwam ik erachter dat ik nog best veel dingen heb gedaan deze maand, toch leuk om overal foto’s van te maken en het later terug te kijken ! Okeee, genoeg gepraat, kijk mee naar mijn maand šŸ™‚

image


Op een feest in een strandpaviljoen met m’n vriendinnetjesss

image

Nog een fotootje met m’n dinnies, voordat we uitgingen.

image

Een vriendin van mij was jarig geweest en vierde maandag in de vakantie haar verjaardag. Het was heel gezellig en we hadden veel drankjes & hapjes.

image

Kennen jullie dit drankje al ? TE lekker ! Het is sourz met een zure mat op de bodem. Als je niet tegen zuur kan moet je deze maar even overslaan, haha.

image

Deze maand was echt een rommeltje qua bloedsuikers. Met een suiker van 30 kan je in coma raken, en ik liep nog rond met een suiker die op 33 (!!!) zat..

image

Zelf salade maken ! Aangezien de zomer er weer aankomt probeer ik iets healthier te eten. Hij was echt supergoed gelukt.

image

image

Mijn zusje was deze maand jarig en mijn moeder had een hele lekkere vissalade gemaakt. Ik heb die dag daarvoor de hele dag in de keuken gestaan om frikandelbroodjes, worstenbroodjes en gevulde eieren te maken.

image

Ik heb m’n gelnagels rond gevijld en een ander kleurtje gegeven, deze is van IDYL. Love itt ā¤

image

Selfie voor het snelbruinen !

image

Het laatste weekend van de vakantie gingen we een weekendje weg, naar de roompot in domburg. Het was gezellig, en het park is erg leuk ! Hier gingen we bowlen en bestelden we bitterballen en drankjes.

image

Selfie time !

Dit was wat ik zo’n beetje heb meegemaakt deze maand. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien.

X Isabella

