Tags

, , , , , , , ,

Hi guys !

Vandaag wil ik even mijn liefde voor de coconut care body cream met jullie delen. Als je op zoek bent naar een goede bodylotion en van kokos houdt moet je zeker verder lezen !

image

Ik heb van mezelf een vrij droge huid, vooral in de winter, dus in de winter is het extra veel smeren ! Normale bodylotions zijn vaak niet vet of voedend genoeg, maar dit product zeker wel. Het wordt een body cream genoemd. Het product is dikker dan een gewone bodylotion, maar wat vloeibaarder dan een bodybutter. Perfect dus !

image

Deze body cream is heel voedend, maar trekt gelukkig ook snel in. Na 5 minuutjes kan je gewoon je skinny aandoen, zonder dat je benen blijven plakken (blegh!).

Deze body cream ruikt ook heerlijk naar kokos. Als je daar niet van houdt kan je deze beter skippen, want ik vind dat de geur best sterk aanwezig is. Ik smeer hem altijd ’s avonds voor het slapen op, en de volgende dag ruik ik hem nog. Superlekker !

Deze pot kostte geloof ik zo’n ā‚¬3 en is te koop bij het kruidvat. De action verkoopt ook de producten van coconut care, voor goedkopere prijzen, maar het assoirtiment veranderd nog weleens.

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben ! Wat is jouw favo bodylotion/-butter ?

X Isabella

