Hi allemaal !

Afgelopen vrijdag zijn we met de kunstklassen van school een dagje naar Amsterdam gegaan. Het was een slopende, maar wel een hele leuke dag ! We kregen als eerst een rondleiding in het stedelijk museum, daarna een rondleiding en een workshop in Het Muziektheater Amsterdam, waar ’s avonds laat ook twee dansvoorstellingen plaatsvonden die wij ook hebben bekeken. Kijk mee naar de foto’s die ik heb gemaakt die dag !

1394203365907

Even photobomben, haha !

1394236340789 1394215750877

Lekker toeristische foto’s gemaakt met mijn vriendinnetjes, haha.

1394203364920 1394206159571 1394206158871

Dit was tijdens de rondleiding in Het Muziektheater, heel erg leuk om te zien. Hier worden ’s avonds voorstellingen gegeven in de concertzaal, de kostuums worden hier ook allemaal met de hand gemaakt in het atelier (wat zo leuk was om te zien hihi, al die vrouwen die prachtige kostuums aan het naaien waren), en het is tegelijkertijd ook nog een dansschool. Het is echt een enorm groot gebouw. Op de twee bovenste foto’s zie je de kleedkamers van de dansers, met de kostuums. Dit zag er zo mooi uit, ze hadden ook van die prachtige spiegels hangen met lampjes eromheen.
Ikzelf heb ook een vrij lange tijd gedanst, toen ik vijf jaar was begon ik al met buikdans, en ik heb ook nog een paar jaar op streetdance gezeten. Rond de tijd dat ik naar de middelbare school ging ben ik ermee gestopt.

1394214235952

 

Toen we ’s avonds wat vrije tijd kregen om door Amsterdam te lopen moesten we natuurlijk even langs de Maccie !

IMAG2928

 

Met vriendin Bea-Mae ❤

De voorstellingen waar we ’s avonds heen gingen waren Fairytales van Het Nationaal Ballet, en Vuurvogel met choreografie van Alexi Ratmansky. Heel mooi om te zien, maar ik vond het echt wat te lang duren, haha. Vooral als je er al zo’n lange dag hebt op zitten. Helaas mochten er tijdens de voorstelling geen foto’s gemaakt worden, dus die kan ik jullie  niet laten zien 😦

Verder hebben we nog wat geshopt, maar we gingen er natuurlijk heen met school dus heel erg veel tijd hadden we niet.

X Isabella

 

 

