Tags

, , , ,

Hi allemaal !

Ik heb vrijwel altijd gelnagels, en vind het leuk om ze iedere week weer een ander kleurtje te geven. Mijn moeder had een nieuw lakje in haar stash liggen die ik even heb geleend, hihi.

image


Ik zet mijn gelnagels altijd zelf. Mijn moeder is nagelstyliste en ik heb dit van haar geleerd. Superhandig, zo’n mama šŸ™‚

Het lakje dat ik draag is van Rimmel, en de kleur heet 619 pulsating. Rimmel belooft dat de lak binnen 60 seconden droog is, maar dat is weer een mooi marketing trucje. Hij is inderdaad sneller droog dan andere nagellak, maar geen 60 seconden.

image

image

Ik ben echt verliefd op deze kleur ! Als je hem in het licht houdt zie je er een mooie blauwachtige glans overheen zitten.

Over hoelang de lak blijft zitten kan ik helaas niet eerlijk zijn, want alle nagellak blijft langer zitten op gelnagels. Op de foto’s zit de lak er voor de 3e dag op.

De precieze prijs weet ik niet, maar die ligt rond de 6 Ć” 8 euro.

X Isabella

