Tags

, , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik kan echt uren op internet (weheartit, tumblr etc.) kijken naar van die prachtige make-up collecties van andere meisjes. Voor vandaag heb ik een aantal jaloersmakende stashes en andere mooie make-up gevonden op het web die ik graag wil laten zien aan jullie. Enjoy !

💕

:)

Untitled

Untitled | via Tumblr

fashion  | via Tumblr

💄

Fashion is like the ashes left behind by the uniquely shaped flames of the fire.

Girly | via Facebook

Makeup

Makeup

J'adore Fashion ~'s Photos | via Facebook

Tumblr

Du hast mein Leben verändert.

miss J | via Tumblr

Luxury and company | via Tumblr

HOE leuk zijn deze ?! Ze zijn van het merk Paul & joey en to be honest, daar heb ik nog nooit van gehoord..

hello there pretty thang | via Tumblr

(1) Tumblr

♡ snickers

Zo, dit waren wel weer even genoeg foto’s denk ik zo !

Vinden jullie het ook zo leuk om iemand anders zijn stash te zien ?

X Isabella

