Tags

, , ,

Hi allemaal !
Ik zit op dit moment ziek thuis, dus ik heb geen foto’s van een look of ootd kunnen maken, dus vandaar dat ik deze tag maar eens ga invullen. Dit is de fairytale tag, ik had hem al meerdere keren voorbij zien komen en het leek mij, als groot disney fan, leuk om in te vullen. Enjoy !

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Lastige vraag dit ! Vroeger was ik altijd best onzeker over mezelf en vergeleek ik mezelf vaak met anderen. Laatste paar jaar ben ik eigenlijk best blij met mijn uiterlijk šŸ™‚ als ik me heb opgemaakt, mijn haar heb gestijld etc
vind ik dat ik er best mooi uit kan zien.

Doornroosje: Hoe veel uren slaap je elke nacht?
Doordeweeks mag ik blij zijn als ik nog 6 uur slaap mee krijg. Ik ben echt een nachtmens en kan ook nooit vroeg in slaap vallen. Maar ik vind het wel heerlijk om uit te slapen, hihi.

Assepoester: Heb je een avondklok?
Nee, gelukkig niet haha. Zolang ik maar veilig thuiskom, maakt het mijn moeder niet uit hoelaat. Alleen als ik de volgende dag naar school moet mag ik niet al te laat thuis komen.

Raponsje: Houd je er van om buiten te zijn?
Ligt eraan. In de zomer wel natuurlijk, maar als het regent lig ik het liefst de hele dag in bed met mijm hoofd onder de dekens. Toch heb ik het gevoel dat ik opgesloten zit als ik een dag niet naar buiten ben geweest.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee, ik vertrouw weinig mensen en ik vertrouw sowieso niet snel iemand.

Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Hmm, nee. Ik prik meestal zo door mensen heen en ik heb het altijd wel door als iemand me voor de gek wil houden.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, ik heb een (half)zusje van bijna 10 jaar oud. Het leeftijdsverschil tussen ons is best groot, maar de relatie tussen ons is goed. Soms hebben we weleens bonje, maar dat heeft iedereen toch weleens met zijn broer(tje) zus(je) ?!

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jou ogen?
Sowieso een mooi innerlijk; iemand die eerlijk en betrouwbaar is, en altijd voor anderen klaar staat. Qua uiterlijk vind ik donker haar, en grote, lichte ogen altijd wel mooi.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Mensen die smakken tijdens het eten. Als ik ergens niet tegen kan, is dat het wel. Ik krijg er ook de rillingen van als mensen heel hard “klokken” als ze aan het drinken zijn, haha.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jou huis?
Ik woon nog thuis, en wij hebben precies 1 plant in de woonkamer staan haha.

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Mijn moeder is heel erg allergisch en ik heb zelf soms ook last van, dus huisdieren zijn voor ons niet zo handig. Wel hebben we thuis een paar vissen en een hamster, maar die zijn van mijn zusje.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ben heel eigenwijs en met sommige dingen heel twijfelachtig. Of eigenwijs zijn altijd slecht is weet ik niet, maar ik weet wel van mezelf dat ik echt eigenwijs ben haha. Ook ben ik vaak heel twijfelachtig. Bijvoorbeeld voordat ik een avondje ga stappen, dan kleed ik me soms wel 5 keer om.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik heb al 9,5 jaar diabetes type 1, en loop al 6 jaar dag en nacht met een infuus in mijn buik. Ik hoop heel erg dat ze hier ooit iets op gaan vinden, waardoor deze ziekte genezen kan worden. Een artikel hierover staat nog op de planning ! Ik hoop ik mijn havo-diploma te halen, en wil ik later journalist worden.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik denk dat ik door de dingen die ik heb meegemaakt mentaal wel wat ouder ben. Ik ben nu 17 jaar, maar ik kan ook lol maken en mezelf wat jonger gedragen haha.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Mijn familie; met mijn moeder, zusje, oma en nicht ben ik heel close, en zij betekenen veel voor me. Materialistisch is mijn telefoon denk ik mijn duurtse bezit haha.

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik vind het af en toe heerlijk om lui te zijn, maar ik kan ook hard werken. Ik ben wel echt een doorzetter, en als ik iets wil doen dan ga ik er ook voor.

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Jaaa ! Vorig jaar ging ik ELK weekend uit, maar met de nieuwe wet geld er natuurlijk een uitgaansverbod onder de 18. Bij sommige feesten waar je nog wel op je 17e binnenkomt, ben ik natuurlijk aanwezig ! Als ik niet uitga dan heb ik wel weer een feestje bij vriendinnen thuis.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Yesss ! Ik hou echt van shoppen en hecht best veel waarde aan welke kleren ik aan doe, en hoe ik eruit zie. Het maakt me alleen niet uit hoe duur iets is, niemand kan zien dat jouw skinny maar 10 euro kostte.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Hmm, soms. Ik vind het best moedig van mezelf dat ik op mijn 8e jaar mezelf al injecties kon geven. Ik heb veel meegemaakt, ook dankzij mijn ziekte, dus dat mag ik best moedig vinden van mezelf toch ? šŸ™‚

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig? Niet echt vind ik. Ik trek me er vrij weinig van aan als iemans iets negatiefs over me zegt, vroeger was dat nog weleens anders. Ik ben ook niet iemand die over elk dingetje ga huilen ofzo.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen !
X Isabella

