Tags

, , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Het is vandaag alweer 1 februari en sat betekent dat ik vandaag laat zien wat ik allemaal in de maand januari heb gedaan ! Als je mij op instagram ( @isabellaaeliane ) volgt, heb je een aantal foto’s mischien al voorbij zien komen.
Voor mijn doen heb ik deze maand weinig bijzonders gedaan, ook wel omdat er sinds dit jaar (bijna overal) een uitgaansverbod is onder de 18 jaar.
image

Oud en nieuw hoort natuurlijk ook nog wel een beetje bij de maand januari. Ik had een zeer geslaagd feestje en lag dan ook pas om 7 uur ’s ochtends in bed ^^
image

Op nieuwjaarsdag gingen we met de familie naar mijn oma toe, dat is echt traditie bij ons ofzo, haha. Hierboven ben ik met m’n lieve nichtje.
image

Ik liet deze maand natuurlijk ook mijn tattoo zetten !
image

image

We gingen met een groepje chocoladefonduen bij een vriendin thuis, heel gezellig ! Op de bovenste foto zie je mijn ootn.
image

image

Ik had weer een keertje gelnagels gezet bij mezelf, en ik kan het niet laten om ze elke week een ander kleurtje te geven hihi.
image

Deze foto zegt genoeg, haha.
image

Zelfgemaakte panini ! Het ziet er op de foto mischien niet al te mooi uit, maar het is zo lekker. Je doet gewoon kaas, salami, tomaat of whatever tussen een stokbroodje, en in plaats van dat je hem in de oven doet, doe je hem in het tosti-ijzer.
image

image

Gisteravond ben ik met een vriendin naar Hollywood geweest in Rotterdam, waar Yellow Claw ook kwam ! Op de bovenste foto zie je wat ik aanhad die avond.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien !
X Isabella

