Tags

, , , ,

Hi allemaal,

ik ben echt weg van mooie tattoos en van piercings. Ik zie het ook zeker niet als iets engs of afstotends, het zijn gewoon versieringen op/in je lichaam, net zoiets als sieraden. Ikzelf heb 5 piercings gehad en heb 1 tattoo, en wilde deze vandaag aan jullie laten zien 🙂

blg1

blg3

Op de twee foto’s hierboven zie je mijn traguspiercing. Ik heb deze piercing al bijna anderhalf jaar, en ik vind hem nog steeds super tof ! Op de onderste foto heb ik een circular barbell in, maar die heb ik verwisseld voor een labret (zie bovenste foto). Ik krijg heel vaak de vraag of ik met deze piercing nog wel oortjes in kan, en het antwoord is JA. Dat kan gewoon ! Ook de vraag of deze piercing veel pijn deed krijg ik vaak te horen. Nu heb ik een vrij hoge pijngrens en ben ik dankzij mijn ziekte (komt nog een artikel over) eigenlijk immuun geworden voor naalden. Deze piercing doet zeker wat zeerder dan normale oorbellen, maar echt pijn deed het niet. Ik zou de pijn een 5 geven.

blg4

Dit is mijn helix, en dit was ook mijn allereerste piercing. Ik heb hem laten zetten op mijn 13e, dus ik heb deze piercing al 4,5 jaar. Deze piercing is qua pijn te vergelijken met normale oorbelgaatjes, alleen “brandt” het iets langer. Ik heb trouwens ook 6 oorbellengaatjes gehad, waarvan er nu 2 zijn dichtgegroeid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op mijn 14e of 15e heb ik ook een navelpiercing laten zetten. Twee zelfs ! De eerste keer begon hij met uitgroeien (je huid kan piercings afstoten, omdat er iets in je huid zit wat er eigenlijk niet hoort) en daarom besloot de piercer hem eruit te halen. Na twee á drie maanden mocht ik terugkomen om hem opnieuw te laten zetten. Het genezen ging al iets beter, maar toen ik een paar maanden later op vakantie vaak had gezwommen begon hij weer met uitgroeien. Toen heb ik besloten om hem maar eruit te halen en geen nieuwe meer te laten zetten.

Denk dus goed na voordat je een piercing neemt, want er bestaat altijd een kans op uitgroeiing ! Ik heb nu ook een lelijk litteken zitten van mijn navelpiercing, waarvan ik jullie de foto’s maar bespaar 😉

PicsArt_1382398918671

De laatste piercing die ik heb laten zetten was mijn lippiercing, en deze heb ik inmiddels ook al een jaar. Ik vond het echt prachtig, zo’n diamantje door je lip haha. Hij deed echt totaal geen pijn, en was de minst pijnlijke piercing tot nu toe, hoewel eten de eerste 3 dagen wel lastig was. Laatste tijd vind ik deze piercing een beetje saai worden ofzo, ik ga hem niet dicht laten groeien maar ik ga hem wat minder vaak dragen.

Ook heb ik deze maand een tattoo laten zetten ! Ik heb daar pasgeleden een artikel over geschreven, dus als je benieuwd bent kan je die hier lezen: https://isabellaeliane.wordpress.com/2014/01/09/mijn-eerste-tattoo/

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien ! Heb jij tattoos of piercings ?

X Isabella

