Hi allemaal, zoals ik in een eerder artikel al heb verteld ben ik reporter voor Glamourland.tv. Een paar keer per maand schrijf ik een artikel voor hun, en het leek me leuk om het ook even op mijn eigen blog te delen. Via deze link kun je al mijn artikelen zien die ik voor Glamourland heb geschreven: http://www.glamourland.tv/author/isabella-holsteijn/
Ik zou het heel leuk vinden als jullie via die link een reactie achter laten bij mijn artikelen ! Enjoy 😀

Weet je even niet meer wat je aan moet trekken, of wat voor jurk je aan moet bij dat ene feestje ? Laat je inspireren door de outfits van deze glamourous celebrities !

Kim Kardashian Clothes

Kim Kardashian

De Kardashians zijn er altijd geweldig en stijvol uit ! Op de foto hierboven zie je Kim in de Teddy Coat van Max Mara. Je zou denken dat ze naar een rodeloper evenement zou gaan, maar ze was aan het kerstshoppen met hubby Kanye West.

Kim Kardashian Clothes

Kim in een casual outfit, maar wel met een paar killerheels eronder !

Kim Kardashian Clothes

Toen Kim onderweg was naar de opnames van X-Factor is ze gespot in een strakke rode leren rok met en zwarte blouse en mooie pumps. Classy !

Zeg je Sylvie Meis, dan zeg je glamour ! Ook Sylvie heeft een geweldige stijl, die ook draagbaar is voor overdag.

Sylvie van der Vaart Clothes

Hier zie je Sylvie in een casual maar chique outfit. Haar outfit heeft ze afgemaakt met een paar killer heels van Christian Laboutin.

Dat een leren broek niet trashy hoeft te zijn, bewijst Sylvie hier wel. Ze heeft de broek gecombineerd met een bontjasje, een mooi horloge en een paar prachtige boots.

Sylvie in een sportieve maar chique outfit. Haar trui is van Céline en haar sneakerwedges zijn van Nike.

Victoria’s Secret model Miranda Kerr behoort ook in het rijtje van meest stijvolle celebrities. Hieronder zie je een paar outfits van haar die favoriet zijn bij ons van Glamourland.

Miranda Kerr style/rurki, duże torby, ramoneska

Een vrij simpele outfit maar toch stijvol, prima voor overdag !

Miranda kerr's style

Ook Miranda Kerr combineert de leren broek op een chique manier.

Jeans pitillo, blusa negra con transparencias, mocasines con print y bolso favorito de este otoño, el Antigona de Givenchy.

Miranda maakt haar simpele outfit af met een paar tijgerprint flatjes en een grote Michael Kors tas.

Wij hopen dat je met dit artikel weer genoeg inspiratie hebt opgedaan voor komende tijd !

X Isabella

