Tags

, , , , , , , , ,

Hi guys !

Ik heb weer een budget tip voor jullie; de lash millionaire mascara van Miss Sporty. Deze mascara is een van mijn favoriete mascara’s en is ook nog eens goedkoop. Benieuwd ? Lees verder voor de review !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De mascara heeft een vrij groot gebogen borsteltje, met zachte haartjes. Zulke borsteltjes vind ik zelf altijd het fijnste werken.

Afbeelding

Afbeelding

Deze mascara geeft je mooie, lange, gekrulde zwarte wimpers. Ik gebruik eigenlijk nooit een wimperkrultang, en toch zie je dat de lash millionaire mij gekrulde wimpers geeft. Wel moet je oppassen dat je niet teveel laagjes aanbrengt, want door de dikke borstel krijg je al snel het “spinnenpoten” effect. De mascara blijft ook goed zitten, pas ’s avonds merk ik dat de krul een beetje uit mijn wimpers gaat.

Miss Sporty lash millionaire is te koop bij de DA, DIO drogisterijen en de Etos voor €3,99

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben !

X Isabella

