Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal !
Afgelopen zaterdag ben ik weer eens naar de Haagse markt geweest, en het leek me leuk om er even blogpost over te schrijven.
De Haagse markt is een grote markt op het Hobbemaplein in de Herman Costerstraat, in Den Haag. Het is niet zomaar een markt, maar eentje met ongeveer 500 kramen ! Ze verkopen enorm veel kleding, tassen, schoenen, make-up, sieraden, enzovoort. En dat allemaal heel goedkoop ! Ook staan er een hoop kraampjes met eten, groente en fruit, telefoonhoesjes en andere rommel, maar die skip ik gewoon.  Het is een beetje vergelijkbaar met de zwarte markt in Beverwijk.

De markt ligt wel een eindje van het centrum van Den Haag af, maar is makkelijk te bereiken met het ov. Je kunt vanaf Den Haag centraal tram 2, 6 of 11 nemen, of bus 25. De tram en bus stoppen aan de overkant van de markt. 
image

image

Schoenen !
image

image

image

image

image

Dit was de buit ! Ik had 6 tassen en was in totaal zo’n 60 euro kwijt.

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben 🙂

X Isabella

Dit is trouwens voor het eerst dat ik een blogpost via mijn telefoon erop heb gezet, dus ik hoop dat alles goed erop staat haha.

