Tags

, , , , , , , , ,

Hi allemaal !

Ik ben van mezelf altijd heel erg wit, en ik gebruik daarom regelmatig zelfbruiner. Een tijd geleden al kwam ik deze selftan doekjes tegen bij het Kruidvat. Twee van deze doekjes kosten slechts 80 cent, dus ik besloot ze uit te proberen.

Afbeelding

Hierboven zie je een foto om te vergelijken. Op de linkerfoto heb ik geen zelfbruiner gebruikt, en ook geen foundation of iets op. Ja, zo wit ben ik dus van mezelf 😦 Rechts zie je een foto na twee keer de selftan doekjes gebruikt te hebben. Ook op de rechter foto heb ik verder geen foundation op.

Dit zijn ze dus !
Als ik ga zelfbruinen zorg ik eerst dat al mijn make-up eraf is, anders krijg je vlekken. Met de doekjes kan je de zelfbruiner heel gelijkmatig verdelen, maar ik veeg het voor de zekerheid daarna nog een keertje uit met mijn handen. Als ik klaar ben dan maak ik mijn handen altijd schoon met een make-up doekje. Eerst waste ik mijn handen altijd, heel dom natuurlijk als je net je armen hebt ‘gezelfbruind’ haha. Mocht je toch vlekken krijgen dan kan je gewoon scrubben met warm water, dan haal je het ergste in ieder geval weg.

Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben !

X Isabella

