Tags

, , , , , , , , , , , , ,

Hi allemaal, laatste maand heb ik mijn blog een beetje verwaarloosd. (sorry guysss!) Vorige week woensdag ben ik met school een dagje naar Keulen geweest, waar we geshopt hebben en de Dom (een bekende kerk) bezocht. Keulen is echt een hele leuke stad om heen te gaan, en vooral met kerst is het er supergezellig.

Afbeelding

Voor de Dom

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Shoppennn ! In Keulen zitten echt hele leuke winkels; een aantal H&M’s, twee Tally Weil’s, Lush, Pimkie, New Yorker, en een aantal van die goedkope aparte winkeltjes waarvan ik de namen helaas niet meer weet 😦 Ook zitten er meerdere Starbucks en Dunkin’ Donuts  filialen. Voor avondeten kan je terecht bij allerlei verschillende restaurantjes, maar er is onder andere ook een MacDonalds, Burgerking, Subway, Pizza Hut en KFC.

Afbeelding

In de Dom

Afbeelding

Dit had een jongen die bij ons aan de tafel zat in Starbucks getekend op zijn beker, hoe leuk !

Afbeelding

Dunkin’ Donuts box gehaald met Rosanne

AfbeeldingAfbeelding

Een van de vele kerstmarkten die je in Keulen hebt. ‘S avonds is de kerstmarkt heel leuk om te zien met al die lichtjes, alleen verder kun je er alleen braadworsten kopen dus erg boeiend vond ik het verder niet, haha.

X Isabella

