Tags

, , , , , , , , ,

Hi allemaal,

Ik krijg in december mijn eerste tattoo, dus ik heb de laatste tijd veel foto’s van tattoos opgezocht als inspiratie. Ik kan echt uren op internet zoeken naar mooie tattoos. Inmiddels weet ik al wat voor een ik laat zetten, maar het leek me leuk om met jullie te delen wat voor soort tattoos ik mooi vind šŸ˜€

Afbeelding

Deze vind ik echt prachtig ! De roos uit de film Belle en het beest.

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Ik ben echt een hele grote fan van Disney films, en de bovenstaande tattoo’s vind ik ook allemaal geweldig ! Een Disney tattoo staat ook nog op mijn wishlist.

Afbeelding

Afbeelding

Op de twee bovenstaande foto’s zie je de tattoos van Demi Lovato. Deze vind ik ook echt prachtig ! De vogels vind ik dan wat minder, ook omdat dat je dat soort tattoos heel vaak ziet bij meisjes. Ik hou wel van wat subtielere, fijne tattoos, zoals letters enzo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze is niet mijn stijl, maar ik vind hem ontzettend cute en leuk bedacht, met die dermal erin !

Afbeelding

Deze vind ik ook heel gaaf, ik vind alles met panterprint geweldig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo’n klein pijltje vind ik ook heel schattig. Ook de betekenis hierachter vind ik mooi. Deze staat ook op mijn wishlist !

X Isabella

Hebben jullie zelf ook tattoos ?

